Platt fall.

Det hände i går. Jag kom från Pellohallen, jag hade Dramaten med mig.Jag tittar ju runt naturen upp på träden, upp på molnen. Svängde in på gården här. Hux flux låg jag på marken. Hakan tog i marken. Jag tänkte medan jag föll, det här går inte. Men jag var snabbt uppe och kände ingen ting.För säkerhets skull tittade jag mig bakåt för att se om bilen som åkt förbi uppmärksammat min vurpa. Jag säger då att självast
OS vinnaren Ulrich Salchow skulle vara mycket avundsjuk. Han har nog gjort liknande i sin konståknings-
framgång.Ni vet Salchow-hoppet det var nog ett sådant jag gjorde.
Mina naturprodukter har inte någon rykande framgång. Till råga på allt har Lanttos plöjt ängarna så spåren efter älgarna är borta. Jag ska försöka med försäljningen när turistsäsongen börjar. Jag är alldeles säker på att döttrarna följer mig till skogen och hjälper till att plocka älgbajs.I skogen har väl Lanttos knappast plöjt.
Idag har jag tvättat betalt räkningarna gjort polarisar. Men de är inte laktosfria . Ska märka dem så jag vet. Jag hade mjolk som höll på att bli gammal.
I morgon är det sista bingon före sommaren.Det blir nog ganska jäktigt , för några "arbetare" är borta.
Östen har haft en hjärtinfarkt och ligger nu i Kalix.
Jag har jobbat lite i rabatterna också idag.
På lördag ska Seija och jag baka lite till morsdagskonserten på söndag. Det är 5 körer som ska uppträda på söndag konserten börjar kl. 17.00.
Lite irriterande med den hårda blåsten, samt regnskurarna.
Satte ut lite prylar igår kväll som kommunen hämtade idag. Mår ganska bra för jag satte ut sådant som kan vara bra att ha. Jag frågade inte utan bar för brinnande livet.
Svalan kom i lördags och det var fler än en så det blir nog sommar.
Torsdag blir en tur till Öå.Har lite egna ärenden.
Jag skulle vilja ha en BMX tänk bara hoppa över berg och sten. Ivar bara skrattar åt mina BMXfantasier.
Får sluta nu , det blev ett ganska torrt inlägg. börjar känna mig trött. Har tagit en klitablett.

Hej svejs! Alla fåglar kommit ren.....

Kommentarer
Postat av: Cessi

Bra att du bar för brinnande livet, hehehehehehe!

Ingen BMX för dig!

2011-05-24 @ 22:18:16
Postat av: Cessi

Bra att du bar för brinnande livet!

Ingen BMX för dig!

2011-05-24 @ 22:19:14
Postat av: Kajsa

Hoppas att Östen kryar på sej fort!

2011-05-25 @ 00:08:33
Postat av: Cessi

Instämmer med Kajs.

2011-05-25 @ 16:23:35
Postat av: Erik

Salchow, det måste ha varit före min tid, eller så var jag liten då.

2011-05-25 @ 20:27:03
Postat av: Kajsa

Hoppas att hakan är bra!

2011-05-27 @ 08:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback