Noaks ark.

Håller just på att utöka djurbeståndet. Noak måste ha haft många korsningar i sin ark, eftersom mina djur har många skepnader. Idag har jag haft många besök. Niklas och Emma med barn. Elisabet Katarina Janne ock Kasper. Det var roligt. det är inte ofta man får träffa dem.
Jag tog min examen förra veckan. Fick en stor tulpanbukett och en ask choklad. Jag avtackades från PRO styrelsen, men jag brukar säga att jag tagit examen. Det är ju onödigt att nämna PRO, för då ser man ju att jag är pensionär.
Ikväll har vi haft sett styrelsemöte och sedan stickkafe. Seija håller på att lära mig krokning och nog blir det ju krokigt alltid.
I morgon har jag studiecirkel. Sen har jag en tvätt som skall strykas. Tisdag ska jag baka bullar, onsdag wienerbröd och så är det bingo. Torsdag polarisar. Skall väl göra lite förberedelser till Cecilia kommer.
Förra året den 16 mars var det 27,3 grader kallt på morgonen, så det kanske dröjer med vår trots skatornas husbygge.Har börjat hänga tvätten ute, få se hur fort den torkar.
fick några tidningar av Alice som jag ska titta i innan jag lägger mig, kanske att man kan somna fort.
Ibland känns det som man ska skynda sig så att man hinner så mycket som möjligt på kortast möjliga tid. Fast ibland gör man inget särskilt på flera dagar. Ibland flyger tankarna hit och dit, ibland stannar de i någon bok. Mystiskt. Nej nu börjar jag svamla så det är bäst att sluta .Ha en bra nätt och morgondag, flera dagar och nätter.
Hej svejs så länge!