Veckoscema.

Eftersom veckan är fulltecknad vill jag naturligtvis visa vilken betydelsefull person jag är. Börjar med söndag. då kom Katarina, Janne och Kasper hit, utan att jag visste något innan. Elisabet störtförkyld därhemma i Kukkola. Dessutom Åke också hostig. Han fyller år idag, och jag hade önskat att han fick vara frisk. Hoppas att ni snart kryar på er.
Det var roligt när granvikarna var här, fick också ett oväntat telefonsamtal från Katarina NÄR HON VAR HÄR!
Söndagkväll hade vi stickcafe som var givande. Vi hamnade ialla närvarandes stjärntecken. Nästa gång ska det diskuteras om våra horoskop. Vi hann sticka ändå.
Idag har jag tvättat strukit och putsat gården här ute. Det är viktigt att det är fint ute. Dessutom har jag haft studiecirkel, mycket på en dag.
Tisdag: bokbussen kommer! Härliga tider! Sen ska jag bädda rent i sängarna och tvätta.
Onsdag baka till bingon servera på bingon.
Torsdag: Årsmöte, viktigt för mig att vara där genom att jag sagt upp mina uppdrag i styrelsen. Måste ju se till så att de inte väljer mig. Så måste jag väl bli avtackad!Haa haha.
Fredag Övertorneå ärenden.
Lördag : Seija och jag ska baka semlor till försäljning. Söndag gör jag ingenting, kanske.
Vad som kommer att hindra mig är idrottssändningarna på TV, samt bokbussens böcker.
Jag gör et s. k grovschema, som jag måste försöka hålla. Visst är jag beundransvärd! Kramar till barn med respektive, barnbarn med resp. samt, barnbarnsbarn samt övriga.
Idag första antydan till vår med sol och takdropp.
Hej svejs i vårsolens glans.

Kommentarer
Postat av: elli

Vilket späckat schema alltså!!! Få se då om vädret är fint då kommer jag på söndag då eftersom det inte var nåt spec inbokat. Förhoppningsvis har jag då slutat hosta

2011-03-01 @ 13:48:06
Postat av: Cessi

Verkligen fullspäckat!Gapskratta för mig själv när jag läste torsdagens punkt med kommentar.

2011-03-01 @ 14:11:20
Postat av: Inger Anundi

Det är alltid lika roligt läsa om vad du har för dig :) Alltid lika mycket i farten med eller utan förkläde under jackan! Kram

2011-03-01 @ 18:37:12
Postat av: Kajsa



Tur att mamam hade mobilen nära till hands när jagblev inlåst...hahaha....

2011-03-01 @ 21:19:30
Postat av: elli

JAg kommer inte till helgen. Äter pecillin mm. JAg ringer i dag på eftermidan. Kram

2011-03-04 @ 13:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback