Vinterträning.

Undrar ni över rubriken? Gör inte det. Det är nämligen så att jag fortsätter projektet sen förra året. Curling. Det har varit så fin is på gården ,jag tog piassavan och en hockeypuck och tänkte träna inför nästa OS. det gick inte så bra. Ska söka upp en lagom sten istället för pucken. Det verkar ju lite långsökt, så jag tror att jag skippar det. Obs ni vet vad en skipper är. Det är så länge sedan jag bloggat så ja minns inte vad jag avhandlat. Har hunnit träffa barn och barnbarn många gånger, men saknar babyprofessorn. det är alltid roligt när barn barnbarn och barnbarnsbarn kommer. Idag for Umeåpojkarna och det känns mycket tomt .Ska inte skriva mer i kväll, tomtarna har börjat invadera loftet så det kan bli vad som helst. Sov gott ! Vi höres. Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Erik

Finns de kvar på loftet?

2010-11-10 @ 18:34:00
Postat av: gunkael

Tomtarna kröp ännu längre in när det blev så kallt.

2010-11-10 @ 21:48:48
Postat av: malin

men så roligt att mormor har börjat blogga igen! Jag tycker att du ska göra en riktig os-satsning i curling, du skulle platsa perfekt i laget! :)

2010-11-13 @ 07:14:12
Postat av: Emma

Jätter roligt att du har börjar blogga :-) saknar er och hoppas vi hinner ses när ni kommer har sagt till mamma att hon får hämta er tidigt :-)

2010-11-13 @ 09:17:15
Postat av: Lotta

Äntligen bloggar du igen! Du är så fantastiskt rolig! (Helt klart har jag rvt det från dig, haha).. ;-P

2010-11-13 @ 09:20:20
Postat av: kajsa

Curling? mamma skulle platsa i landslaget!

2010-11-13 @ 13:10:13
Postat av: elli

Sätt för guds skull broddarna på!!!

2010-11-13 @ 14:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback