Trytande fantasi.

Var väldigt ivrig på att skriva en blogg,och tänkt ut vad jag skulle skriva, och med ens är huvudet tomt.
Men jag har ialla fall haft en rolig och skön helg hos Granviks. Fick se ett stiligt barnbarn i studentmössa.Pontus var verkligen stilig.Sen alla barnbarn och barnbarnsbarn.Mitt hjärta smälter när jag ser dem och får vara tillsammans med dem.Det är en rikedom alla dessa.
Min långa lista på "måste göra" blir inte nämnvärt kortare. Har i alla fall sätt trädgårdsväxterna. Hoppas att löken fick roten ner. När jag hemma och "liten" var jag och hjälpte min kusin att sätta lök, dom ville inte växa ordentligt, då fick min faster se att vihade satt roten upp och toppen ner.Idag har jag tvättat (det stod inte på min lista) Men polarkakor stod det där, så i dag får jag stryka en sak på listan. I morgon ska jag till Övertorneå så listan får vara. Jag är ju lite lat av mig så någon städning står inte där, men en massa bakverk. Det är roligare att baka.
Ganska torr blogg, eller hur?
I helgen ska troligen Seija och jag köpa blommor och plantera lite inom byn. Vi har fått en viss summa att köpa för och sätta på kommunens mark, i korsningar och rastplatser.
I juli har vihemvändardagar och 60-årsjubileum. Det kommer att tryckas ett häfte där många skrivit och berätta om PIF. Det kommer att säljas och vara försett med ett lottnummer, så man kan vinna också.
Pappas skrift kommer också att vara där.
Någon lär ha sett björn i näheten av sågkurvan, det går väl an, bara det inte är renar där.
Slutar nu innan jag blir allt för trälig.Kommentera gärna med ett leende.
Hej svejs , lyss till inande myggor, det är sommar!

Kommentarer
Postat av: Ego

Det är inte bara fantasin som tryter, ser att också stavning och dylikt tryter

2010-06-16 @ 21:48:59
Postat av: Kajsa

Skit ner dej jävla Ego!

2010-06-17 @ 22:26:23
Postat av: gunkael

Katarina Ego är jag själv!

2010-06-18 @ 14:40:32
Postat av: elli

Ha ha ha, Kajsa visste inte att ego var masen själv. FAst hade jag inte vetat det hade jag också bett ego skita ner sej!!!!

2010-06-18 @ 16:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback