Fiskafänge....



Som ni ser är fenomenal i allt. Det är nämligen lax,som jag småskär den är inte fånad i småskär utan hos Ica-Maxi. Tänkte lura er att jag fångat den själv.Det är förberedelse till studentfest. Kasper gör mig sällskap på bilden. Pontus , studenten har mannekängat i kostym, och ni skulle se vilket stiligt barnbarn jag har.
Johanna och Emma med småttingar var också här, gjorde smörgåstårtor. Det var första gången jag fick hålla och se mitt senaste barnbarn.
Nu är det ny dag solen skiner men det blåser. Vi ska till Happis och titta på studenterna.Väntade att mitt äldsta barn skulle titta in i går kväll, men icke sa Nicke. Jo han var här, alltså Nicke.
Känner av mina bondearbeten. Lite värk i axlarna och latmaskarna hoppar omkring i ryggen. Det är roligt att vara hos barnen i bland. Tyvärr är mina två yngsta babysar för långt borta, så dem kan man inte besöka så där i hastigheten. Får sluta för denna gång, hoppas att ni alla har det bra.
Hej svejs! kommentera gärna.

Kommentarer
Postat av: elli

Nog var jag sugen på att komma dit men jag tror att Kajsa behövde ha mamma för sej själv denna gång.

2010-06-12 @ 20:29:59
Postat av: Cessi

Bra att du vilar kroppen och får känna av latmaskarna , du är igång så mycket och behöver lata dig emellanåt.

2010-06-12 @ 20:31:05
Postat av: kajsa

tack världens bästa mamma för allt!!!!

2010-06-12 @ 20:54:53
Postat av: Inger

Kul att du skrivit blogg igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback