Spökmålning

Nu var det ett tag sedan jag gjorde något inlägg. Har varit väldigt upptagen, visst låter det viktigt? Vi har haft loppis två söndagar i rad. I lördags var det PIF:s grillfest och var ska sleven vara om inte i grytan.
Så har jag jobbat i pottis- och grönsakslandet och där blir det aldrig färdigt. Torsdagkvällarna är det bilbingo. då är jag med kompisar och träffar en massa människor , det är jätteroligt man behöver inte vinna något .
Idag har jag varit i Övertorneå, alldeles själv.
I fredags var vi bjudna till BM och Gunnar . I måndags bjöd vi dem hit på kaffe. Gunnar har sin mamma här också. På tisdag kommer pojken med sina söner. Jag hoppas att alla tre följer med. På söndag har vi loppis öppet bara två timmar. Vi har fått fantastiska saker dit en del helt nya.
Många av barnbarnen har namnsdag denna vecka. försökte skriva i Johannas blogg och gratta henne, men det står att jag inte kommer fram.Det är lite troll i den här datorn. Jag har kommenterat många gånger till er alla, men det kommer inte alltid fram.
Spökmålning var det. Ivar lagade broräcket på framsidan av huset. sen skulle jag måla det. Jag duttade både på framsidan och sidan mot gården. Jag duttade även på mig själv. Jag hade inte märkt att jag hade en tjusig tangorabatt. Nog tvättade jag mig men antagligen satt färgen ganska hårt. Nu på morgonen gjorde jag turen till Pellohallen. För det första gick luften ur på bakhjulet, så jag fick gå. Sen frågade personalen på Pellohallen om jag hade ätit fil. Jag hade inget märkt, då satte de fram en spegel och då såg jag. Jag förklarade för dem , men de fick ett gott skratt. Ska inte svamla mer nu har tagit en klitablett, så jag börjar känna mig trött.
Hej svejs bland potatisknölar och ogräs.

Kommentarer
Postat av: elli

Ha ha ha!!!

2009-07-24 @ 07:44:48
Postat av: Cessi

hahahahahahaha!

Bingon verkar vaar något alldeles extra.

2009-07-25 @ 18:25:53
Postat av: kajsa

har ni fått nytt till loppisen?

2009-08-02 @ 10:27:33
Postat av: Anonym

jo, vi har fått en del.

2009-08-02 @ 22:05:48
Postat av: Britt-Maria

Saknar alla tokigheter och er också naturligtvis.

Kram Britt-Maria

2009-08-10 @ 08:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback