Sillar dock inte lipsillar.

Hej igen ! Det har varit en rolig helg. Lördag fick jag storbesök. En baby, minibabysar och minisar. Det är alltid roligt att få så kärt besök. Hoppas att det inte dröjer så länge till nästa gång.
Vi var till Finland och köpte sill, men de hade inte så många som vi skulle ha. Jag luktade sill hela dan.
I går ringde Ivar till S-Market och frågade om det fanns mer, det gjorde det. Vädret var vackert och jag sa, jag går dit !
Sagt och gjort. Hela vägen gick en kuf efter mig. Gick jag sakta gjorde han också det, gick jag fort gjorde han det också. Det var mycket enerverande.
Framme i storbyn finns det ju övergångstunnlar. Jag tänkte där går jag då inte. Då delades våra vägar. På affären köpte jag sex sillar. Det var en som var trasig så jag fick sill på mig. Döm om min förvåning när affärsbiträdet visade mig till lagret där jag fick tvätta mig. Dessutom gav hon mig extra plastpåsar. Detta kan man kalla sevice. Jag hade inte alls bett om något. Så gick jag hem, när jag såg huset blev jag väldigt nödig, men jag hann.
Mina resor till Pellohallen pågår alltid. Nu igen tog jag fel spark , kom på det när jag var hemma, sparken var ju röd. Jag skyndade mig tillbaka och bytte spark.I lördags råkade jag säga åt en man att han var en gnällspik. Jag var säker på att han var sur, men icke och det var ju skönt. Fortsätter att producera cats. Har gjort 12 stycken hittills.
På torsdag kommer Erik, han åker över Haparanda om IKEA är öppet då. Jag åker nog dit också, som jag gjorde förra gången.
Det är väldigt milt väder så det är riktigt roligt. Nu ringde en kvinna och störde så jag kom på avvägar. Får därför sluta och hoppas att ni alla har det bra och kommenterar utav bara farten.

Hej svejs alla vårprimörer, för det är ni väl?

Kommentarer
Postat av: Cessi

Blir nyfiken på den där "kufen"?Sill doftar ju inte precis , hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe
Vad kul för Erik att komma hem till Er.
önksar jag också kunde
det men den där j-vla skit-Skolan tar aldrig slut!

2008-03-11 @ 20:30:28
Postat av: elli

Va??? Gickmamma ända till Storbyn??? Herregud! Vad roligt att Erik kommer hem. IKEA är öppet på torsdag. Männe om ni tittar in till oss????

Postat av: Kajsa

Bra gjort av mammis att traska till storbyn!!!
Hoppas det blev vinst i kväll!

2008-03-12 @ 21:50:36
Postat av: joannah

Gick du så långt? herregud vad du är flitig, inte undra på att du har blivit så mager!
Kram och hälsa morfar!

2008-03-14 @ 13:37:42
Postat av: elli

Vilken tid kommer mammsen till Ikea på torsdag??? Kanske rdan på onsdag och sover över hos oss????

2008-03-14 @ 18:47:38
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: gunkael.

Jag åker med morgonbussen och stiger av i Karungi på Torsdag alltså. Kan ju inte missa bingon.

2008-03-16 @ 10:09:15
Postat av: Erik

Lillan, inte ska du vara så negativ, har du tappat snuttefilten? Jag ser fram emot påsken. Eventuellt ska jag titta efter ett bakbord.

2008-03-16 @ 21:33:18
Postat av: Lotta

Hahaha du och dina äventyr! ;-)

2008-03-18 @ 09:55:26
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: elli

Vad kul att Erik är hemma nu. Jag och Sara kommer och hälsar på nån av påsk dagarna dock inte påsk aftonn.

2008-03-21 @ 09:00:50
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Kajsa

tack för en rolig stund i går!!!

2008-03-21 @ 16:01:51
Postat av: elli

Tack för idag!!!!

2008-03-24 @ 17:53:58
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: elli

...och TACK för min lilla kissekatt!!!

2008-03-26 @ 19:46:51
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Sara

Tack för den underbart söta katten, den får sova med mig o mumin varje natt!

2008-03-27 @ 09:59:39
Postat av: Emma

Det är alltid roligt och mysigt att vara hos er ,synd att ni bor så långt bort ..anton har lagt beslag på katten han påstår att det är hans :-) saknar er, krama morfar från mig och be morfar krama dig från mig :-)

2008-03-28 @ 20:42:45
Postat av: Kronken

Kronken was here!!!!!

2008-03-29 @ 08:14:54
Postat av: elli

Nu väntar vi med spänning på en pello rapport!!!!!

2008-04-01 @ 18:34:34
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: elli

HALLLLLLÅÅÅÅÅÅ!!!!!!

2008-04-03 @ 18:13:34
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Erik

Som de säger i tennis: It´s time.

2008-04-03 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback