Outfit.

Hej igen! tänkte vänta till dess jag fått lite fler kommentarer, men jag orkar inte vänta.
Måste ju berätta om min outfit. En blus som är lite fläckig, ett par skrynkliga jeans, håliga sockar och när jag går till Pellohallen, har jag en vante av varje sort. En jacka som jag inte har tid att knäppa helt, samt ett par nedgångna skor ( varför nedgångna?) Jo de är lättare att ta på. Mössan sitter på trekvart. Tror ni att jag skulle platsa i Hänt i veckan eller Svensk Damtidning ?
Jag lider ju inte av jetlag när jag sparkar till Pellohallen. Jag är hur pigg som helst.
 I kväll ska jag göra mig en toast, typ smörgås. Sedan så mailar jag för fullt, man behöver ju inga frimärken. Just nu lägger jag mest fokus på att lata mig. Detta är ju en blogg, typ dagbok. Visst har jag använt alla fina ord
som är i ropet ? Jag är innerligt trött på dem, men jag tycker att jag skulle vara lite modern. Det har varit ett hiskeligt väder, tö snö halt. Man börjar tröttna på väderguden.
Egentligen är det på Pellohallen man har roligt. I fredags när jag var dit ropade jag så glatt på en person som jag kände. Jag började prata bakom personen. Personen vände sig om. Jag trodde att det var en kvinna. Men detta var en man med långt lockigt grått hår. Han trodde nog att jag var intresserad , han flinade och började prata..... finska. Jag blev väldigt generad , gick in i affärens personalrum och låtsades söka efter nån. Då kom chefen och undrade vad jag ville, nej jag skulle bara hälsa på er. Vänta lite så kommer dom och fikar och då kan du göra det också.
Jag blev räddad. Jag ska ha andra kläder på mig när jag tar min turisttur.
Kråkorna samlas efter mig när jag är ute ,men jag säger inget till dom. det är säkrast. Nu har jag mest fokus på sängen. Godnatt alla mina babysar minisar m fl. Tänk på er outfit!
Hej, svejs alla snöflingebarn!

Kommentarer
Postat av: Cessi

Hehehehehehehehehe!
Ditt fokus hoppas jag denna vecka blir att ta ordentliga vilopauser!
Sedan bör du nog akta dig för lockiga , långhåriga män !

2008-01-20 @ 23:35:59
Postat av: Kajsa

Mammas outfit låter bra förutom den fläckiga blusen...
Min outfit har gjort att mina närmaste anser mej plats på nåt "Gör om mej" program...

2008-01-21 @ 08:28:14
Postat av: Erik

Kläder kan vara som bekvämast när de är slitna, förutom om de är alltför håliga förstås.

2008-01-21 @ 19:29:34
Postat av: Emma

Oj nu kommer nog morfar att följa med dig till affären :-)

2008-01-21 @ 20:39:11
Postat av: Britt-Maria

Hoppsan fick jag anledning att säga. Klickade fel och hamnade på en sida där man kan importera kläder från Kina. Blev nyfiken, men när jag kommer dit där man ska registrera sig smiter jag ut bakvägen och då kom jag tillbaka dit där jag eg. skulle vara. Nämligen här och jag skulle kunna tänka mig att besöka Pellohallen lite oftare också. Det verkar vara kul där... En webbkamera skulle vara välplacerad där. Då kan jag sitta här på Öland och kolla alla rödluvor och gråsprängda som kolliderar av olika skäl.
Nyfiken på fortsättning.
Kram alla

2008-01-21 @ 20:49:41
Postat av: Lotta

Tack så mycket för kortet jag fick, jag blev jätteglad! STor kram tiller båda

Postat av: elli

Ha ha!!! JAg och Sara kommer på lördag så håll tummarna att vädret är bra!!!

2008-01-24 @ 19:26:36
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: joannah

haha du är för rolig du mormor! Trevlig helg och hälsa till morfar! Kram

2008-01-25 @ 17:29:07
Postat av: elli

Vad roligt vi har haft igår hos er. Ni är dom bästa mamma och pappa som finns!!

2008-01-27 @ 10:07:48
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Emma

Men nu har det gått längesen du uppdaterade ...
KRAM

2008-02-01 @ 09:08:57
Postat av: elli

Håller med Emma. Är det inte dags att berätta om kvinnoklubben som startat i Pello???

2008-02-01 @ 16:44:23
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: elli

Nå?????

2008-02-02 @ 15:25:04
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Emma

Hur många kommentarer ska du ha innan vi kan förvänta oss ett nytt inlägg ? :-)

2008-02-02 @ 21:48:31
Postat av: Kajsa

Ringer nog i dag...har haft lite sjukstuga här i helg...

2008-02-03 @ 09:56:11
Postat av: elli

HALLLLLÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!

2008-02-03 @ 10:53:36
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Cessi

Vi väntar på nytt inlägg....

2008-02-03 @ 15:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback