Blåbärstanten

Ja det är jag det. Det finns inget roligare än att plocka bär en liter då och en liter nu, Inga björnar har jag sett,. Inga renar heller.I skogen alltså, men idag var jag och grattade Sigrid. Medan jag satt där fick vi se tre renar , en hade horn  så stora. Jag har aldrig sett så stora horn på renar förut. Jag rusade ut och hem. Hjärtat bultade och jag fick jätteont i huvudet. I morgon måste jag stiga upp tidigt har mammografi redan 8.15. Jag måste åka med tidiga bussen för att hinna.
På onsdag åker jag med Erik till Umeå. På lördag åker jag troligtvis tillbaka, men kommer inte längre än till Haparanda. Hoppas att någon av döttrarna orkar förbarma sig över mig. Jag åker ju hem till Pello på söndag.
Har varit till älven några kvällar för att fiska. Fick en liten fisk igår. Erik har också varit nere.
Nu ska snart blåbärstanten ner och duscha. Man måste ju vara ren när man man ska mammografera sig. Det låter som fotografera. Ska nog sluta nu .Har fåttnågra skvallertidnungar av Alice som jag ska använda som sömnmedel.
 Hej svejs bland blåbärsris och potatisblast. Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Pax!!!! Nu är mammis paxad av oss! Säg bara vilken tid vi ska hämta från Happis!!!!Verkligen roligt att mamma far till Umeå!

2008-08-12 @ 07:35:51
Postat av: elli

Fan att jag aldrig hinner paxa!!

2008-08-12 @ 09:08:51
Postat av: Cessi

Ni kan ju iallafall paxa , det kan ju inte jag.;-)

Mamma är bäst!

2008-08-14 @ 14:20:32
Postat av: Erik

När nu mamma kommit hem kanske det blir fler inlägg?

2008-08-16 @ 21:28:21
Postat av: elli

ja man tycker ju att nu finns det mycket att skriva om då hon besökt dej Erik och dom övriga!!!

2008-08-17 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback