Söndagmorgon

Ute snöar det,jag har satt på en tvätt och strukit en massa.. Jag undrar om alla mina babysar har vaknat. Den i Umeå har ialla fall vaknat. Ivar har ätit en surströmmingsmacka så det doftar rena rama parfym här. Ska gå till affären när klockan blir elva. Dehar längre öppethållande nu. Lördagar och söndagar stängs affäre kl.17.00 andra dagar stängs den kl. 19.00.Skall koka en fisk soppa som Cecilia gett recept på. Sen skall jag steka några pannkakor.Det är ganska lugnt i vår lilla by, man ser inte så många människor den hä tiden på dagen. Jag hade inte så mycket annat att skriva ,skulle egentligen bara se om jag kom in på min blogg. Det är inte försent att lära gamla hundar att sitta !

Kommentarer
Postat av: Erik

Nej, men gamla hundar kanske ibland glömmer bort var de lägger sina ägg.

2006-04-09 @ 18:42:17
Postat av: Emma

Vad duktig du är som lärt dig :-) säg till morfar att han också skaffar en blogg.

Postat av: Kajsa

Bravo mamma! Här har det regnat hela dan...trist...
Har vart i kyrkan och hört när Lydia sjunger och det lät fint, det var ju inte bara hon utan en hel barnakör. Kul att ni kommer till påsk!

2006-04-09 @ 20:32:41
Postat av: Kajsa

Bravo mamma! Här har det regnat hela dan...trist...
Har vart i kyrkan och hört när Lydia sjunger och det lät fint, det var ju inte bara hon utan en hel barnakör. Kul att ni kommer till påsk!

2006-04-09 @ 20:33:18
Postat av: mamma

Vem har sagt att det är så säkert, det finns ju trögisar också

2006-04-09 @ 20:52:50
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: elli

Vi VET att ni kommer till påsk och vi har planerat menuerna redan!!!Och sovplatser mm. SÅ DET SÅ!!!

2006-04-09 @ 21:17:28
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag tror att det är mamma som är trög nu... Självklart ska ni komma hit till påsk! Pappa kan ju gå i trappor och då borde ju mamma åxå klara det...

2006-04-10 @ 07:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback