Ett pytte inlägg.

Denna vecka har mest handlat om kyla. Har sett lite på TV och läst. samt putsat snökanten  efter plogbilen då och då. I går såg jag På spåret. Blev jättemallig när jag visste vad alla blommor hette, det visste inte de tävlande. Jag visste men inte fick jag kred för det. ( vad har nu tanten hittat på ) snappar upp onödiga ord alldeles onödigt. Sen har det ju varit sport på TV och det gillar jag. Idag gick det inte alls för svenskarna i skidspåret. Det är valla teamets fel . De kanska skulle wallraffa det tycker jag skulle passa, då blev det säkert raffigt i spåret. Wallraffa är ju egentligen när en journalist uppträde under falsk identitet. Men jag tycker att vallalaget kunde kallas wallraffare.
Kommer ihåg för något år sedan som jag saknade min mössa. Jag hade ju åkt buss., men jag sökte mössan hemma. Nästa morgon när jag kom till Pellohallen såg jag min mössa uppträdd på ett sopskaft eller vad det var. Jag tog den inte för det stod folk och glodde på den , och jag ville inte att de skulle få för sig att det var min. Nu funderar jag om jag ska prova med Katarinas mössor, sätta en på ett skaft vid Pellohallen, i reklamsyfte. Jag skulle inte vara rädd att ta tillbaka den. Jag skulle säga, den här känner jag igen.!
Har inte börjat med hästen ännu. Måste göra färdigt det jag håller på med först. Men jag har redan gjort sagan. Har inte plockat bort julen ännu, gör det nog till veckan om jag ids.
Mina resor till Pellohallen fortsätter varje dag. Väntar att det skall bli något intermezzo. men blir det ett sådant är det säkert jag som står för det. Har inte kommit in på internet de gånger jag försökt. Det stod bara att de arbetade med att göra det bättre. Försök om några minuter. Men så har jag glömt att försöka för jag hängde med näsan över en bok tills ja somnade.
Hej svejs  i Kung Bores rike.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker du ska testa det där med Kajsas mössor, säkert jättebra reklam :)

Djuren du gör med sagor till, säljer du möjligtvis dem? Tänkte det skulle vara bra present till de små barnen när dem fyller år :)

2011-01-08 @ 23:29:46
Postat av: Cessi

Håller med Linda , det var ju ett jättebra PR-trick!

2011-01-09 @ 13:35:05
Postat av: Kajsa

Är det nån slags terapi OM mamma skulle råka glömma sin egen mössa nån gång? :-)

2011-01-10 @ 10:03:26
Postat av: elli

Ha ha ha!!!!

2011-01-10 @ 18:30:39
Postat av: gunkael

Katarina du vet väl att jag är ett PR proffs.

Linda: måste hitta ett bättre papper till sagorna samt "förädla rasen".

2011-01-15 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback