Utejobb

Varenda dag hååler jag på med rensning av trädgårdslandet. Det är rötterna som är så kvicka. Dessutom är det så varmt så man orkar inget göra.
Ingenting sensationellt har hänt sen sist. Det kanske beror på växtligheten där ute. Den förhindrar . Alltså mina fadäser. Nog för att resåren gick ur schortsen så jag stod där helt plötsligt i min små trosor. Tur att ingen kom.Har varit på fisketurer till stranden på kvällarna . Fick en ganska stor harr men den slet sig. Så fick jag en liten mindre. den slängde jag upp på land och hittade den inte sen. En liten "pissfisk" hamnade på kroken och den slängde jag.
Jag har ju glömt hur man fiskar.
Jag hoppas att alla mina babysar mår bra. Ska ut och jobba nu så jag hinner inte så mycket mer här på bloggen. Hej, svejs!

Kommentarer
Postat av: Erik

mammammamma, daddadadda.

2006-07-09 @ 13:56:10
Postat av: Cessi

Oh , men mamma , Lillen längtar efter dig!!!

2006-07-09 @ 18:47:04
Postat av: Cessi

Obs!M mamma du kanske får tänka på attt ha ett lite mer lättfattligt språk som Lillen förstår nu när han längtr så mycket efeter sin mammis!

2006-07-10 @ 00:14:27
Postat av: kajsa

mamma måste fixa bättre resår...
jag och ungarna kommer nog hem en dag i veckan och då tar vi kycklingarna med oss.

Postat av: elli

Jag och flickorna kommer åxå!!!!!

2006-07-10 @ 14:47:41
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Lotta

haha, du poch dina historier.. :) och faktiskt så ska du inet jobba alls ute, du ska ringa dina barn och barnbarn å se till så vi kommer å hjälper dej istället.. :)

2006-07-11 @ 15:14:35
Postat av: Malin

Mormor - vi kommer också! Fast efter att Hampus kommit hem från Paris! Å då kan Stefan fixa med din dator och jag kan rensa i landet!

2006-07-11 @ 17:48:23
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: gunkael

Datorn är fixad ska uppdatera ikväll. Det enda som inte funkar är högtalarna.

2006-07-11 @ 17:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback