Regnet det bara öser ner.....

Så låter en gammal schlager, den går nog i dur. Men det har regnet speglar en mollton.
Men i dag har det varit fest i Kapernaum. Vi har haft många besök i dag. 2 barn 7 barnbarn, 3 barn barnsbarn samt 2 pappor till barnbarnsbarnen. Vi fick blommor och blader  och allt möjligt, ja det var nästan som på julafton. Hade ju tänkt att jag skulle göra en ordentlig middag , men det stannade med tanken. Roligt har det i alla fall varit. Minst pojkarna är riktiga charmörer. Tack alla ni som var här. Kom snart tillbaka, även om vissa blir trötta av att tillbringa tiden med gamlingar ! Har inte kommit igång med mitt bloggande ordentligt, det har inte funnits tid.
Har även varit i Stockholm och träffat alla mina fina släktingar, synd bara att det blev så kort tid. Tack Marina som skötte om mig så bra. ( det fattas tre pärlband )
Fick ju även träffa Malte. Jag tyckte att var söt, men jag skulle inte vilja hålla i honom.
Jag tycker synd om rådjuren när det regnar så. De ser så ynkliga ut. Jag har fåt hjälp med datorn. Hade ett långt protokoll att skriva men det sket sig. Nu är det ordning. Jag har ett möte i morgonkväll, och då måste ju protokollet vara i ordning.
Vi tycker om fiskbullar, såg att de hade laxbullar i citronsås. köpte en burk så det ska vi äta i dag. Ja  idag har allt varit perfekt. det är lillan och lillen som saknas.
Nu börjar det blåsa ordentligt, aldrig får man vara nöjd.
Hej svejs i regnskogen och kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Cessi

Vad mysigt ni haft!
Synd att inte jag och Lillen(ERik) var där!

2007-05-19 @ 17:42:11
Postat av: Erik

Jag och sönerna får stå ut med gamlimgarna när vi hälsar på under semestern. Det är jobbigt med gaggigheten , men vi klarar nog det :-)

2007-05-19 @ 18:18:37
Postat av: malin

Man är bara så gammal som man känner sig!

Postat av: Emma

Tack för idag, mycket roligt och mysigt som vanligt .
Kramar

2007-05-19 @ 19:03:08
Postat av: Kajsa

Tack själva för att vi fick komma och äta mammas GODA tårta!!!!

2007-05-19 @ 19:41:31
Postat av: joannah

tack för att vi fick komma!! Peter gillar att sitta och prata med morfar! Han undrar föresten vad dragspelet är för märke?

2007-05-20 @ 19:33:30
Postat av: Kajsa

Tack för fikat och pratstunden! Mammas munkar var mkt godare än köpes...:=)

2007-05-22 @ 19:20:01
Postat av: Anonym

Emma, Johanna Kajsa, välkomna hur många gånger som helst, men det är inte säkert att jag har bakat munkar varje gång.
Johanna dragspelet är av märket Serinetta Knappdragspel.

2007-05-22 @ 20:20:45
Postat av: elli

Fy fasen så äckligt med fis-kbullar!!!!

2007-05-25 @ 16:18:16
Postat av: Cessi

Smaken är delad .

2007-05-25 @ 21:41:27
Postat av: Erik

Fiskbullar har en härlig konsistens, eller hur Elli?

2007-05-26 @ 08:52:56
Postat av: Kajsa

Ni spelar väl Bingo lotto i morgon? EH ska vara med och tävla om att få snurra på hjulet.

2007-05-26 @ 21:20:22
Postat av: Cessi

mamma mamma mamma du är bäst på allt!

2007-05-27 @ 13:04:57
Postat av: Emma

Träffade din vän c idag mycket trevlig och glad människa .

2007-05-31 @ 13:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback