Äntligen

Ja äntligen kommer jag igång igen. Tänkte summera året som gått, men alla vet nog vad jag eller vi hunnit med, så ni orkar säkert inte gå igenom det en gång till.
Egentligen tycker jag att det varit ett tungt år. Jag kan inte förklara varför. Det har lättat mycket när mi minsta flicka kommit upp lite då och då. Sen när andra barn och barnbarn och barnbarnsbarn varit på besök. Jag tror att det är lite för stillsamt och allra helst vintertid. Jag tycker att det är roligt att se en massa människor. Jag gillar fester och har roligt trots att jag är en torris. Vi har ju spelat lite teater och det var en av höjdpunkterna.
Ja skulle jag skriva allt som hänt det här året skulle det ta flera dagar.
Eriks familj var hemma under julen, och det var ju roligt.
Det här med jordvärmen har varit jobbig innan det blev färdigt.
Till råga på allt har tvättmaskinen pajat. Typiskt.
Igår tittade jag på Robbie Williams, Jag tycker att han är ganska cool. Sen var det ju Roxetteintervju.

Jag har nog hunnit med lite "gjort bort mig" men det lämnar jag till en annan gång.

Trodde nästa att Ölandstokarna skulle komma förbi, men de skulle säkert frysa rumpan av si g i den här kalla byn.

Känner mig inte så kreativ som jag borde, har säkert ätit för mycket.

Något mer skriver jag inte i kväll. Mest ville jag önska alla ETT GOTT ÅR detta 2007. Tack alla trevliga bloggare för era comments.
Ha det bra snart kommer vårsolen !


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är ingen torris du bevisar verkligen att man inte behöver dricka alkohol för att ha och vara rolig .Gott nytt år på er med krama morfar från mig och be morfar krama dig från mig .
Hoppas vi ses snart igen

2007-01-01 @ 19:47:07
Postat av: Cessi

Mamma, mamma ,mamma ;Du är bäst!

2007-01-01 @ 21:06:27
Postat av: elli

Mamma är ingen torris!!!!!!

2007-01-01 @ 21:37:04
Postat av: Anonym

god fortsättning.. :) och tack för julklappen.. :) haha, du är verklogen ingen torris, du är våran krut-mormor ju.. :)

Postat av: Kajsa

Mamma är verkligen ingen torris, vi ska ha kul nu när mamma kommer på fredag...eller var det torsdag?

2007-01-02 @ 15:26:27
Postat av: häxan1

Torr å TORR, vi ÄR JU 2 gamla "furor", jag väntar ocså på våren.
Tack för kramen!

2007-01-05 @ 20:32:38
Postat av: joannah

vad roligt att du kom på dopet, tack för all hjälp! hälsa till morfar! kram

2007-01-08 @ 05:40:51
Postat av: Anonym

Jag hade själv väldigt roligt och det var ett fint dop. Bäst av allt: Algot skrattade åt mig.

2007-01-08 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback