Onsdag

Onsdag

Hej och välkommen på kaffe! Tack för alla kommentarerna, det var roligt att ni hörsammade min önskan.
Då är det bara att sätta igång. Jag är ju lite trött efter att ha serverat och sålt kaffe från  klockan fem. Sen att höra hur folk som formligen skriker" BINGO"  och själv inte få tillfälle att ropa då blir man lite frustrerad.
I morgon åker babyprofessorn. Hon åker så långt bort, tur att jag har två babysar i Haparandatrakten och sen babypojken i Umeå.
Jag ser inte skymten av storspoven i kväll, det är alldeles för mörkt. Apropå det där med fiske och maskar så finns det en del som borrar också..  Jag har funderat på att skriva en saga om spindelben , ni kommer säkert ihåg Povel Ramels Lingonben.
Han delar visst ut ett Karamellstipendium varja år. Tänk om jag får det. Jag tycker mycket om godis.
 Mina blommor ser ut som om de växt upp i öknen, så jag tror att jag ska låta dem bada bastu. Tänker "sleepa" tidigare i kväll ska följa babyprofessorn till Övertorneå,
Därför : God natt och sov sött alla bloggare. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Erik

Vem är det som maskar med fiske?

2006-05-03 @ 22:36:55
Postat av: Lotta

god vad goda dom där ser ut. *mums* tror det värsta med att vaar vegan är att inte kunna äta allt gott som min älskade mormor bakar. :)

Postat av: Emma

oj vad gott vad sugen man blir .

2006-05-04 @ 08:30:14
Postat av: Annika

Åhhh, vad man blir sugen! Dina wienerbröd är av bästa sort, jag har minsann fått smaka på dom!

2006-05-04 @ 09:15:51
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Men mamma! Urdumt att sätta en sån frestane bild på bloggen...jag är så sugen på nåt gott just nu!!!
Trist att Cessi far men om hon kan så kommer hon ju tillbaka till pappa fyller år MEN då kommer hon HIT!!!

2006-05-04 @ 09:38:11
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: elli

Oj oj oj så smaskig bild. Kom på petichoena!!!! Dom är så svärordsgoda!
Har karttat lite idag, tänkte at det skulle bli klart imorgon. Adios!!!

2006-05-06 @ 20:16:07
Postat av: Erik

Börjar inte de där Wienerbröden bli gamla snart?

2006-05-06 @ 20:52:50
Postat av: Erik

Ja kanske.

2006-05-06 @ 20:53:21
Postat av: Erik

Snart dags för att skriva nytt.

2006-05-06 @ 20:54:01
Postat av: Kronken

Nu är det dags för att skriva nytt, ha ha.

2006-05-06 @ 20:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback