Rekreation

Denna påskhelg har jag ätit gott ,läst, löst korsord och umgåtts med mina babysar, mini och minimini, dessutom har jag varit mycket lat . Men jag ska ju inte klaga, jag har haft det bra. Påskafton var vi till Täikkös .De hade dukat upp en enorm påskbuffe. Den var god och varierad.Jag kände mig taggad när jag kom ,jag åt så mycket så taggarna blev runda och knubbiga. Malin och Stefan tack , tack. Hampus ,David och Emil får också en hälsning. Åke hade gjort en jättegod gratäng , den får han gärna göra nästa gång jag kommer. Elisabet , du är jätteduktig som orkar med en massa extra jobb när vi kom. Jag har varit ute med mina seniorbabysar och det är alltid roligt. Påskdagen gick helt i rosa. Det var förstås med tanke på Catalog . Där satt jag med två av mina babysar och ena babysens svärmor( inte på Catalog) utan på fiket, det var mysigt. Kvällarna hos Suos spelade vi TP. Men det var alltför enkla frågor så det var inget för proffs, en del frågor gav oss värdelös kunskap. Idag var Elisabet( andra babysen) Cecilia , Ivar och jag på stan. Vi skulle fika men tydligen tog personalen semester eftersom det var stängt. Nu är vi hemma i Pello igen och försöker samla intrycken efter en vilsam påskhelg.Intrycken är så många så jag kan inte ta upp alla.
Tack alla mina babysar i Kukkola och Karungi,minibabysarna och minimini, och sist men inte minst MÄNNEN. Kram på er alla.

Tack alla ni okända som kommenterat min blogg.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Mamma behöver inte tacka för att ni finns till för oss!!!!! jag är sjukligt beroende av mamma och pappa och mina syskon...

Postat av: Häxan1

Ser, att Du har haft det skönt, hos Dina båda döttrarna!
Och jag är INTE okänd, är ju häxan, från Karungi!

2006-04-17 @ 21:34:56
Postat av: elli

Det har varit en toppenhelg!!!!!! Vi har tur som her er!

2006-04-18 @ 09:01:40
Postat av: Lotta

haha, jo jag ska säga till. men nu verkar han faktiskt vara snäll. ska ta med honom till pello någon helg när mamma ska dit så han måste vara lite social, min blyga pojke... det var dig väl unnat att få ta det lugnt för en gång skull här.

2006-04-18 @ 17:13:57
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Erik

Mamma, vi har babykläder i Umeå, om du skulle behöva dem.

2006-04-18 @ 21:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback