Händelserik dag

Redan på morgonen började det att hända saker. Då kom nämligen babyprofessorn och en seniorbaby samt två minibabysar. och en MAN .Det blev en väldig turbulens. Roligt var det. Vi fick jordgubbsmazariner, sagolikt goda de smälte i munnen.Tänk vad duktiga babysar man kan ha. Sen ringde den andra seniorbabysen, och hör och häpna pojkbabyn i Umeå ringde också, tänk sån tur man kan ha. Sen blev det wienerbrödsbak till bingon. Det var rekordantal besökare
211 stycken .Bröden gick åt med detsamma. Men inte fick man nån vinst inte, det brukar bli dåligt när det är mycket folk.
Det är fullmåne i kväll, säkert blir det en kall natt.
Jag brukar mata rådjuren  och idag var jag på andra sidan med en burk med mat, när jag skulle över vägen halkade jag och burken flög över vägen , då fick jag se att en bil kom, jag blev väldigt generad och skyndade mig in. chauffören funderade säkert vad jag höll på med , Hoppas att de inte såg vem det var ,de kanske trodde att det var Cecilia. Nu håller Ivar på att fråga Cecilia vad ordet high betyder.
Jag tror att jag ska ta en mazarin ikväll igen, i smyg. Nå ha det bra alla min babyar
och hälsa också era respektive och alla  minisar .Kram!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Passa på att äta dom för dom har en tendens till att minska lite under natten... Synd att det inte blev nån vinst men då har ju alla babysar ringt under dagen så det kan ju åxå ses som en vinst...
Sov gott!

2006-04-12 @ 22:02:38
Postat av: Cessi

Under natten?
Här är rent och städat så här finns inga möss.

2006-04-12 @ 22:07:00
Postat av: Kajsa

Jag tror att det är nån som vet nåt om nattförsvunnliga mazariner...

2006-04-12 @ 22:30:16
Postat av: Lotta

Mormor vad du är rolig när du skriver. Jättekul att ni kommer hit ihelg. Jag vill följa med dig på bingo igen någongång, men då skulle jag vara mer noga med siffrorna och inte ropa bingo fast jag inte har. :) kram

2006-04-13 @ 17:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback