arbetsdag

Varför denna rubrik? Jo jag har jobbat i 2 timmar i skolan, fick reda på det i gårkväll så det blev inte att hinna förbereda något. Det blev påskpussel med två olika grupper. en grupp var enbart finsktalande, men det gick ändå bra. det blev tuppar, påskägg o.d. Påskkäringar blev det inte , tyckte att det räckte med att det fanns en.
Nu skiner solen ,hoppas att snön försvinner fort. I morgon gör jag min tur till Övertorneå. Det är en riktig byhåla, men några timmar kan man stå ut där .Tar med mig en bok om det blir långsamt.Det finns ju en del extra priser på Konsum.Har suttit hos grannen en stund, Eva far ju idag vid halvfemtiden. Hörde att Baylan ska till Sigrid och dricka kaffe någon dag i påsk. Eva föreslog att jag skulle gå dit och presentera mig som f.d. rektor och leda in honom på rätt spår.
Jag tycks se mig själv bugande för en regeringsmedlem. Jag har kört en liten tvätt och nu ska jag gå ut och titta på snön och kanske ta på den. Hej, hej och kramar. 

Kommentarer
Postat av: Erik

Här har det snöat hela dagen.

2006-04-10 @ 20:11:40
Postat av: Kajsa

vi har haft en kanondag i dag, soligt och varmt. Jag och Cessi har påskpysslat lite...men mamma vill nog inte veta vad vi gjort! Hälsa pappa!

2006-04-10 @ 22:15:41
Postat av: joannah

VAd roligt om ni kommer hitåt i påsk, det var så länge sen vi träffades! Hälsa till morfar!

Postat av: elli

Vi är så glada över att ni kommer hit till påsk. Vi ska bära ner en sdäng till pappa så han kan sova nere i Åkes arbetsrum. Vi längtar!!!!!!!

2006-04-11 @ 16:34:20
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Cessi

Imorgon kommer visst två av dina babysar.

2006-04-11 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback